חיפוש

להעלים את הקמטים!

יש לכם יום מקומט? מלאו פרטיכם באתר ולימדו הכל על העלמת קמטים, כל הדרכים, כל השיטות, המכונים המתמחים בשיטות אלו, עם מיטב הציוד החדשני המבוסס על טכנולוגיה מתקדמת וכן תקבלו ללא כל התחייבות הצעות מחיר מובילות! 

אין קמטים אין דאגות:

קמטים נוצרים בפנים כתוצאה מגיל, העושה את שלו וכן קמטי הבעה הנוסעים מחיוך, כיווץ הגבות, עישון, ועוד. לרבים מאיתנו החשים צעירים, רעננים ואנרגטיים לא מסתדר מראה הפנים המקומט והנפול המשווה להם אווירה כללית של זקנה ועייפות.

למרבה השמחה, לא רק שניתן להעלים קמטים, אלא השיטות הן רבות ומגוונות, ומציעות שפע של פתרונות אסתטיים המבוססים על טכנולוגיה מתקדמת וחדשנית. תחום האסתטיקה תופס יותר ויותר תאוצה והנהנה העיקרי הוא הצרכן שמוצעות לו דרכים מגוונות של העלמת קמטים וביכולתו להשוות ביניהם, ללמוד אותן ולבחור את הבחירה שעבורו תהיה מנצחת.

לימדו את כל הדרכים המובילות בטיפולי העלמת קמטים וכן על מכוני אסתטיקה הטובים ביותר בארץ שיתאימו לכם את הטיפול הטוב ביותר עבורכם ובמחירים הגיוניים. להצעות מחיר ולהזמנות, מלאו פרטיכם בטופס המקוון ללא כל התחייבות!

היו כלא היו:

שיטות להסרת קמטים השכיחות ביותר הן ניתוחים פלסטיים למתיחת העור, זריקות בוטולינום, טיפולי לייזר, מילוי קמטים ופילינג. ניתוח פלסטי- מתאים למקרים בהם מתבצעת הרדמה כללית, עור הפנים נחתך והער העודף מסולק. הוא מיועד למקרים בהם קיים קימוט רב בעור ורקמות הקולגן והשומן בו, מדוללים משמעותית.

זריקות בוטולינום – זהו אולי הטיפול הפופולארי ביותר בשל התוצאות המרהיבות שלו ואשר אינו דורש התערבות כירורגית המלווה בהרדמה כללית. בטיפול זה מוזרק חומר הבוטולינום ישירות לאזור הקמט, מטשטש ומעלים אותו ואף משתק את השריר האחראי להיווצרות הקמט. הטיפול מתבצע באלחוש באזור בלבד, ללא צורך באשפוז או כל הפרעה שהיא לשגרת החיים .

טיפולי לייזר – טיפול זה פועל באמצעות מעבר של קרן לייזר בתדר גבוה, המפיץ אור וחום רבים שבעצם "מגהצים" את האזור שמתחת לפני השטח גם שהמקום מתיישר. בנוסף פועל הלייזר על שיטת קילוף עור הפנים החיצוני כך שמתקבלת תוצאה של עור "חדש" ונטול קמטים.

מילוי קמטים – קמט הוא סוג של חריץ וניתן פשוט למלא אותו בחומר טבעי או סינטטי המוזרק ישירות את תוך העור, או למעשה הקמט, וממלא את השקעים וקפלי העור. הטיפול מתבצע בהרדמה מקומית.
החומר המוזרק יכול להיות גם שומן הנלקח מן המטופל עצמו, מאזור הישבן או הירכיים ומוחדר לקמט.

פילינג – טכניקה זו מתבססת על קילוף שכבות עור חיצוניות של הפנים באמצעות חומרים כימיים, ובאופן שתיחשף שכבת עור חדשה נטולת קמטים ובעלת מראה צעיר ורענן. טיפול זה נקבע בהתאם לסוג עור המטופל והאם יש צורך בהרדמה מקומית או כללית.

רוצים לדעת עוד על העלמת קמטים והיכן כדאי לעשות זאת? מלאו פרטיכם באתר ואנו נשוב אליכם עם כל המידע הנדרש, המלצות, והצעות מחיר משתלמות מהמרפאות והמכונים הפרטיים האיכותיים ביותר בכל רחבי הארץ!