חיפוש

טיפול פנים ללא ניתוח

לעתים נדמה שהרפואה המודרנית לא עוצרת לרגע, היום כל אחד ואחת מאיתנו יכולים לשכב על שולחן הטיפולים ולצאת לאחר זמן קצר עם מראה שמחזיר אותם שנים אחורה, למה להרגיש צעיר בלב אם אפשר להרגיש צעיר גם בגוף

היום קיימות שיטות רבות לטיפול בעור הפנים, תכשירים רבים, שיטות טיפול פשוטות או מורכבות ועוד דרכים רבות שגורמות לעור הפנים להישאר צעיר, מתוח וללא קמטים, אבל יש גם מקרים בהם צריך לנצח את השנים, וכאן נכנסת הרפואה המודרנית, לעזור לנו להיראות צריכים שוב.

מתיחת פנים ללא ניתוח זהו הטרד החדש של שנות האלפיים, הטיפול תופס תאוצה משנה לשנה ולאלפי מטופלים בארץ ומיליונים בעולם כבר הצעירו את עור הפנים בעזרת השיטה המתקדמת.

תהליך הטיפול מתחיל בהחדרת חוטי פוליפרופילן אל מתחת לעור הפנים והם מאפשרים את מתיחת העור תוך דקות ותחת הרדמה מקומית בלבד וללא צורך בחתכים ותפרים, פחות משעה ואתם בחוץ עם עור פנים חלק יותר ונטול קמטים.

החדרת החוטים אל עור הפנים לעמוק של עד ס"מ מאפשרים לרופא המטפל למתוח את עור הפנים ולקבע את צורתו החדשה, שיטה זאת טובה למתיחת הצוואר, הרמת הגבות ועיצוב נקי ומהיר של עור הפנים.
נשמע לכם מעניין? הייתם רוצים לקבל עוד מידע וייעוץ אודות הטיפול? אנחנו מזמינים אתכם למלא את פרטיכם ולקבל את כל הפרטים, הייעוץ והמחירים אודות מתיחת פנים ללא ניתוח בטלפון אחד!