חיפוש

להחליק את הקמטים

קמטי הבעה, קמטי גיל – יהיה תיאורם של הקמטים אשר יהיה יש מי שמוכנות להשקיע משאבים רבים בהעלמתם, כלומר במילויים או בהחלקתם. יש פרוצדורות שונות, מהן כירורגיות וחודרניות להחלקת הקמטים.

אחת השיטות שתוצאותיה טובות בהחלט היא החלקת קמטים באמצעות חומצה היאלורונית (טיפול המתבצע בהרדמה מקומית וכרוך בהזרקת כמות קטנה של החומה אל המקום המיועד למילוי) או בוטולינום. שיטה נוספת היא באמצעות הזרקת שומן מאזורים שונים בגוף אל האזור שבו רוצים להעלים קמטים. חשוב לציין, כי ב'שוק הקמטים' מוצעים עוד חומרי מילוי שונים. כדאי לברר הן את יעילותם ואת טווח השפעתם והן את רמת הבטיחות הכרוכה בשימוש בהן.

סרומים ומשחות:

מעת לעת צצות משחות פלא לסוגיהן וסרומים שונים המשווקים כמעין שיקויים המחוללים נפלאות. לא אחת מדובר במצג שווא, אבל מאחר שנשים רבות מוכנות לנסות כל דבר בתקווה כי התכשיר הבא יביא עמו את הגאולה ויחליק את הקמטים – לא מעט נשים מתחייבות להוצאות כספיות בלתי מבוטלות לרכישת מוצרים, אשר יעילותם מוטלת בספק.
איך נמנעים מליפול ולהסתבך ברשתם של שרלטנים? גולשים אל המומחים האמינים הנמנים עם מאגר בעלי המקצוע הטובים ביותר המצוי ברשותנו. השאיפה להחלקת הקמטים עלולה לגרום לחלקכן להיחפז בבחירת מיקום הטיפול, השיטה והמטפל. מומלץ לכן להתוודע אל הטובים ביות דרכנו!