חיפוש

עיבוי שפתיים

עיבוי השפתיים נועד לאנשים אשר מעוניינים לעבות את השתיים עקב שפתיים דקות באופן טבעי או שפתיים שאיבדו מהנפח הטבעי שלהן עם תחילת תהליך ההזדקנות. ישנם אנשים שנולדו עם שפתיים דקות או אסימטריות בנוסף לאנשים אשר עם השנים השפתיים שלהן נהיות דקות עם פחות נפח, עיבוי שפתיים הינו הליך פשוט ויעיל שנותן פיתרון לכל המצבים האלה

את עיבוי השפתיים ניתן לבצע מעל גיל שמונה עשרה כאשר השפתיים מקבלות את צורתן הסופית, והוא נעשה על ידי הזרקת חומרים שהינם זמניים או קבועים.

יש לקחת בחשבון שכאשר מזריקים חומר קבוע לעיבוי השפתיים התוצאה תהיה בלתי הפיכה ולכן מומלץ להזריק בהתחלה כמות קטנה יחסית של החומר ורק לאחר מכן לסיים את התהליך.

כמו כן חשוב לבצע בדיקות רגישות לחומר ולבחור את החומר המתאים ביותר על מנת להימנע מתגובה אלרגית לאחר ביצוע הליך של עיבוי שפתיים. ההליך שכיח ומקובל גם אצל גברים וגם אצל נשים.

מהן השיטות לעיבוי השפתיים וכיצד מתבצע התהליך?

בפגישת הייעוץ עם הרופא לפני ביצוע עיבוי שפתיים יש לבחור את החומר שיוזרק על מנת לעבות את השפתיים כאשר החומרים הזמניים בהם נעשה שימוש הינם חומרים טבעיים: חומצה היאלורונית, שומן עצמי וקולגן.

החומרים הקבועים בהם נעשה שימוש הינם חומרים סינטטיים כגון סיליקון טהור. רוב המטופלים מעדיפים לעבות את השפתיים על ידי הזרקת חומרים זמניים טבעיים ולחדש את הפעולה בעת הצורך.

החומרים הטבעיים בהם נעשה שימוש בעיבוי השפתיים

חומצה היאלורונית- החומצה ההיאלורונית הינה חומר שנמצא באופןן טבעי ברקמות העור בגוף ותפקידה לייצר נפח בעור.

הזרקת החומצה ההיאלורונית לעיבוי השפתיים נעשה על ידי שימוש בחומצה היאלורונית שמיוצרת באופן מלאכותי והזרקתה לשפתיים מורידה את הסיכוי לתגובה אלרגית.

שומן טבעי- בשיטה זו שואבים שומן מאזור אחר בגוף המטופל לרוב מאזור הבטן התחתונה, הירכיים או הישבן, מעבירים אותו תהליך של זיכוך ולאחר מכן מזריקים אותו לצורך עיבוי השפתיים.

בשיטה זו יש צורך באשפוז והתערבות כירורגית לצורך שאיבת השומן ולכן מדובר בהליך ארוך יותר אך השימוש הוא בשומן הטבעי של המטופל.

קולגן- הקולגן הינו חומר טבעי שנמצא ברקמות העור ואחראי על הגמישות שלהן. חוסר בקולגן בעור גורם להופעתם של קמטים וקמטוטים בעור.

הקולגן אשר נעשה בו שימוש לצורך עיבוי השפתיים הוא קולגן שהמקור שלו הוא מחזיר אך הוא מותר לשימוש מבחינה הלכתית ושימוש בו מוריד את הסיכויים לתגובה אלרגית.

החומרים הזמניים מעצם היותם חומרים טבעיים יספגו בגוף זמן מה לאחר ביצוע עיבוי השפתיים בעוד החומרים הקבועים לא יספגו בגוף ויספקו תוצאה לזמן ארוך יותר.