חיפוש

עיבוי והארכת הפין

ניתוח לעיבוי והארכת הפין נועד לגברים אשר אינם מרוצים מגודל איבר מינם ומעוניינים להגדיל ולהאריך אותו. רוב הגברים הפונים לניתוח להגדלת איבן מינם הינם בעלי איבר מין בגודל ממוצע אך מעוניינים בכל זאת להגדילו עקב רצון אישי והרגשת חוסר ביטחון לגבי גודלו. כמו כן גברים בעלי איבר מין קטן או קצר יחסית לממוצע המעוניינים להגדילו או להאריכו יכולים לפנות לניתוח לעיבוי והארכת הפין שכן מדובר בהליך קוסמטי רפואי קצר יעיל עם תופעות לוואי מועטות ותוצאות יחסית מהירות

נתונים כלליים 

האורך הממוצע של איבר המין הגברי הינו 9.16 סנטימטרים והעובי הממוצע הינו 9.31  סנטימטרים כאשר האורך והעובי נמדדים כאשר איבר המין נמצא במצב רפוי. הגודל והאורך של הפין משתנה בין גבר לגבר.

רוב הגברים המעוניינים בניתוח להגדלת והארכת איבר מינם הם בעלי איבר מין בגודל ובאורך ממוצע ולכן טרם ביצוע הניתוח להגדלת הפין מומלץ לאותם גברים לנסות טיפול פסיכולוגי לטפל בבעיות של חוסר ביטחון שאף פוגעות בביצוע המיני של אותם גברים אך אם אלו לא עוזרים ניתן לפנות לביצוע ניתוח להגדלת והארכת איבן המין.

ניתוח לעיבוי הפין

לפני ביצוע הניתוח מקיים הרופא שיחה עם המטופל להבין מהי הסיבה שבגינה הוא פונה לביצוע הניתוח וכן בכמה הוא מעוניין להגדיל ולעבות את איבר מינו.

בניתוח נעשה שימוש ברקמות שומן מאזורים אחרים בגופו של הגבר אך מכיוון שהמבנה הפיסי של הגברים שונה משל נשים הם בעלי פחות רקמות שומן ולכן אם הגבר המעוניין בניתוח הינו בעל מסת שריר גבוהה או שאין לו מספיק רקמות שומן לצורך ביצוע ההגדלה לא יהיה ניתן לבצע ניתוח לעיבוי הפין.

ניתוח לעיבוי הפין מתבצע תחת הרדמה כללית בחדר הניתוח ואורך כשעה וחצי. במהלך הניתוח תילקחנה רקמות שומן מאזורים אחרים בגופו של הגבר בהם יש כמות גדולה של רקמות שומן.

את השומן מוציאים על ידי שימוש במזרק תת לחץ בשאיבה ידנית והסיבה לכך היא לא לפוצץ את אותם תאי שומן ששואבים. לאחר השאיבה של אותם תאים מזריקים אותם על ידיד שימוש במחט עבה ישירות לגוף הפין.

ניתן לעבות את הפין ברשמות שומן מ40 סמ"ק עד 100 סמ"ק ולהביא לתוצאה מיידית של עיבוי משמעותי בצורה אסתטית.

הניתוח מצריך אשפוז יום בלבד ולאחר בדיקה רפואית משוחרר המטופל לביתו למנוחה.

תופעות לוואי לאחר ביצוע ניתוח לעיבוי הפין

  • לאחר ביצוע ניתוח לעיבוי הפין ירגיש המטופל כאבים באיבר מינו למשך כעשרה ימים והוא יכול ליטול משככי כאבים בהתאם לצורך.
  • שטפי שם תת עוריים שנעלמים לאחר מספר ימים
  • דימומים קלים שמפסיקים מספר ימים לאחר ביצוע הניתוח

יש להגיע לביקורת יומיים לאחר ביצוע עיבוי איבר המין ולאחר מכן יש להגיע לביקורת נוספת שבוע לאחר התהליך ובהתאם להוראות הרופא.

לאחר ביצוע ניתוח לעיבוי איבר המין אין לקיים יחסי מין או לבצע אוננות עד כחודש לאחר הניתוח וזאת על מנת למנוע חיכוך של האיבר ולאפשר לרקמות השומן להיקלט בפין ולמקום להתאחות ולהחלים באופן מלא.

את התוצאה הסופית ניתן לראות לאחר כארבעה חודשים שזהו הזמן שלוקח לאותן רקמות שומן להיקלט באזור בצורה סופית ולאזור להחלים לאחר ביצוע העיבוי.

ישנה אפשרות לבצע את הניתוח בשנית במידה והמטופל לא מרוצה מהתוצאות של הטיפול ומעוניין בעיבוי נוסף של איבר מינו.

ניתוח להארכת הפין

רוב הגברים שמגיעים לביצוע ניתוח לעיבוי איבר מינם מעוניינים במקביל גם לבצע הארכה של הפין. זאת ניתן לעשות באותו ניתוח.

הארכת איבר המין מתבצעת יעל ידיד ביצוע חתך זעיר ושטחי בעור בבסיסו של הפין כמה שיותר קרוב לאזור הערווה. לאחר ביצוע החיתוך יפריד הרופא את הפין מעצם הפוגיס שהינה העצם הראשית הקדמית של הפין.

הפרדת הפין מהעצם נעשית באופן ידני על ידי הרופא המנתח וזאת על ידיד הפרדת הגידים שמקשרים את הפין לעצם הטוגיס.

כאשר מופרד הפין מהעצם הראשית הוא משתחרר ונוטה מטה, לאחר מכן תבוצע תפירה במקום על מנת למנוע את התחברות הפין  חזרה לעצם הטוגיס ובכך מקבעים את המצב ואת אורכו החדש של הפין.

ניתוח של עיבוי והארכת הפין הוא ניתוח קוסמטי שגרתי ואין לו השלכות רפואיות על תפקוד איבר המין והביצוע שלו לאחר ביצוע הניתוח. גברים אשר עברו את ניתוח לעיבוי והארכת הפין מדווחים על עלייה משמעותית בביטחון העצמי וביכולת התפקוד שלהם.