חיפוש

עיצוב האף ללא ניתוח

עיצוב ופיסול האף ללא ניתוח הינה שיטה חדשה יחסית המיועדת לאותם אנשים שאינם מרוצים מהמראה של האף שלהם ומעוניינים לשנות או לשפר את המראה אך אינם מעוניינים לבצע ניתוח הכולל הרדמה חיתוך ותפרים. פיסול של האף ללא ניתוח מאפשר לתקן פגמים בצורתו החיצונית של האף על ידי הזרקת חומרי מילוי ועיצוב מחדש של האף

ההליך הינו פשוט ומהיר יחסית לניתוח ומאפשר לבצע שיפור באסימטריה של האף ולמלא שקעים שנוצרו בו ועל ידי כך ליצור מראה חדש של האף ושל הפנים.

יש לקחת בחשבון שלעומת ניתוח המספק תוצאה סופית אותה ניתן לשנות ולתקן רק על ידי ביצוע ניתוח נוסף או פיסול ללא ניתוח, התוצאות בפיסול האף ללא ניתוח הן זמניות ודורשות תחזוק וחידוש של הפעולה על מנת לשמר את המראה החדש.

המקרים בהם ניתן לבצע פיסול של האף ללא ניתוח

פיסול של האף ללא ניתוח הוא טיפול אסטטי במהלכו מוחדרים חומרי מילוי לעיצוב ופיסול מחדש של האף ללא התערבות כירורגית. ניתן לבצע עיצוב של האף ללא התערבות כירורגית כאשר מדובר בניתוחים למטרה אסטטית בלבד ולא כאשר מדובר בניתוח אף לצרכים רפואיים או ניתוח אף קוסמטי משובל עם ניתוח אף רפואי.

  • כאשר למטופל יש צורת אף נשרית
  • כאשר יש צורך בהרמת האף
  • במצבים בהם ישנם שקעים באף אותם ניתן למלא על ידי עיצוב ללא ניתוח
  • מטופלים אשר עברו ניתוח אף ואינם מרוצים מהתוצאות אך אינם מעוניינים לעבור ניתוח חוזר.

השלבים בפיסול של האף ללא צורך בניתוח

כאשר המטופל מחליט על פיסול האף ללא ניתוח עליו לבחור רופא אשר מיומן ברפואה אסטטית עם ניסיון בתחום שכן מדובר בשיטה חדשה יחסית ויש צורך לחזות את התוצאה הסופית על מנת שתתאים למבנה הפנים הכללי של המטופל.

לפני ביצוע הטיפול תיערך פגישת יעוץ עם הרופא שיבצע את הטיפול והוא יבצע הערכה של הצורה והגודל של האף בהסתכלות מקדימה ומהצדדים ויחליט אילו שיפורים יש לבצע על מנת לתקן את המראה הכללי של האף תוך כדי שמירה על הפרופורציות של הפנים שהתוצאה הסופית תתאים למבנה ותשתלב עם האיברים האחרים בפנים בצורה פרופורציונאלית ונכונה.

עיצוב ופיסול האף ללא ניתוח יעשה על ידי הרופא במרפאה ללא הרדמה וללא צורך בחומרים מאלחשים והוא אורך כרבע שעה בה המטופל לא אמור להרגיש כאב כלל.

העיצוב יעשה על ידי הזרקת חומרי מילוי כגון חומצה היאלורונית המאפשרים למלא אזורים נקודתיים, להחזיר להם את הנפח הרצוי בצורה סימטרית ולעצב את צורת האף בהתאם.

על הרופא להיות מיומן בטכניקה זו ולעצב מחדש את האף בעזרת חומרי המילוי המתאימים ביותר לפעולה וכמו כן להיעזר באצבעות ובכלים נוספים על מנת לייצר צורה חדשה לאף ללא צורך בהתערבות כירורגית כלל.

לעיצוב האף ללא ניתוח אין תופעות לוואי והתוצאות מתקבלות מייד בתום ביצוע הפעולה כאשר לא ניתן לראות שאותו מטופל עבר פעולה כלשהי וצורת האף החדשה שמתקבלת נראית טבעית לחלוטין.

היתרונות של ביצוע פיסול של האף ללא ניתוח:

  1. פיסול של האף ללא ניתוח הינו טיפול זול בהרבה מאשר ביצוע ניתוח לתיקון או עיצוב האף.
  2. אין התערבות כירורגית כלל- אין צורך בהרדמה, חיתוך של האזור או שימוש בתפרים.
  3. התוצאות שמתקבלות הן מיידיות
  4. ההליך הוא קצר והוא מבוצע על ידי הרופא במרפאה
  5. במהלך הטיפול המטופל לא ירגיש כאבים וגם לא לאחריו
  6. החומרים בהם משתמש הרופא לצורך מילוי ועיצוב הינם חומרים טבעיים ובטוחים לשימוש
  7. אין תופעות לוואי לפיסול אף ללא ניתוח
  8. מתקבל מראה טבעי

לאחר ביצוע פיסול של האף ללא ניתוח:

מכיוון שמדובר בהליך קצר ללא צורך בהרדמה אין צורך לאחר מכן בהתאוששות והמטופל משוחרר לביתו מיד עם תום הטיפול עם אף מעוצב בצורה חדשה וטבעית. ניתן לחזור לפעילות שגרתית מיד לאחר הטיפול.

יש לקחת בחשבון שמכיוון שלא מדובר בניתוח אלא בהזרקה של חומרי מילוי טבעיים, התוצאה נשמרת לתקופה של כשנתיים בלבד ולאחר מכן יש לחזור ולבצע את הטיפול בשנית על מנת לשמר את התוצאות.

מסיבה זו מומלץ לחדש את המילוי כל חצי שנה בהתאם לשינויים החלים באף לאחר ביצוע הפיסול הראשון.