חיפוש

מהם היתרונות של פיסול אף?

ניתוח אף הוא אחד הניתוחים הפלסטיים המבוקשים ביותר בכול הגילאים ובקרב נשים וגברים כאחד. הטכניקה הכירורגית יכולה לספק שיפורים דרמטיים לצורה ולגודל של האף שלכם, ובכך לשפר גם את כלל מראה הפנים. 

עם זאת, יש אנשים הנמנעים מפנייה לניתוח אף, אם בשל העלות הגבוהה, ההחלמה הממושכת או הסיכוי לסיבוכים לאחר הניתוח. במילים אחרות, לא כולם מוכנים לעבור ניתוח רק כדי לשפר את צורת האף שלהם.

למרבה המזל, הליך חדשני מציע היום תוצאות מדהימות ללא צורך בניתוח אף וללא זמן השבתה. הליך לא כירורגי זה, שנקרא פיסול אף, משתמש באותם חומרי מילוי עוריים המשמשים להחלקת קמטים, כדי לעצב את האף באופן הרצוי. 

מהו פיסול אף ללא ניתוח?

פיסול אף הוא הליך חדש יחסית המנצל את היתרונות של חומרי המילוי העוריים. הליך זה מתמקד בשינויים קטנים בצורת האף שניתן להשיג באמצעות חומרי המילוי. מספר זריקות זעירות של חומר מילוי הכולל חומצה היאלורונית יכול לספק שיפורים משמעותיים במראה האף והפנים.

אחת הבעיות הנפוצות ביותר המטופלות בניתוחי אף היא בליטה לאורך גשר האף. הזרקת חומרי מילוי באופן ממוקד יכולה להגדיל את האזור סביב הבליטה ובכך ליצור אשליה של אף ישר יותר.

שיפורים נוספים המושגים בעזרת חומרי המילוי, כוללים: החלקת חריצים קטנים, יצירת גשר אף במראה ישר יותר והרמת קצה אף שצנח. 

הזרקות של חומרי מילוי מאפשרות למטפל לבצע שינויים קלים באף התורמים גם לשיפור הסימטריה של הפנים ומעניקים מראה אטרקטיבי יותר.

היתרונות של פיסול אף

  • אין תקופת השבתה
  • החבורות והנפיחות הן מינימליות
  • ההליך נמשך פחות משעה
  • התוצאות הן מיידיות
  • השינויים הם הפיכים
  • השינויים מחזיקים מעמד כשנה
  • התוצאות הן דרמטיות
  • ההליך זול מניתוח אף

פיסול אף לא נעשה בהרדמה כי מדובר בהליך לא פולשני. כלומר, המטופלים יכולים לחזור לשגרת חייהם תוך מספר שעות. כדי שלמטופלים יהיה נוח במהלך הטיפול, נעשה שימוש בקרם מאלחש מקומי שמבטיח הליך די נסבל ונטול כאבים.

מי המועמדים הטובים להליך אף לא פולשני?

מכיוון שפיסול אף לא כרך בחתכים, בתפרים או בהרדמה, טכניקה זה יכולה להיות בטוחה כמעט לכול אחד.

המטופל האידיאלי הוא מי שמבקש שיפורים קלים עד בינוניים בצורה או במראה של האף שלו. התוצאות עצמן הן זמניות וימשכו בין 12 ל-18 חודשים. זה הופך את פיסול האף למושלם עבור מישהו שרוצה לנסות לשפר את האף מבלי להתחייב לניתוח שמציע תוצאות קבועות.

בנוסף, באמצעות האנזים שנקרא hyaluronidase, ניתן להפוך את התוצאות של פיסול האף ולהחזיר את מראה האף לקדמותו. 

עבור המטופלים שאוהבים את התוצאה, אלה יוכלו לחזור לטיפול ריענון, לאחר שהתוצאות יחלו להיעלם, תוך שמירה על התוצאות המקוריות.

ולאחר כל זאת, נדגיש כי פיסול אף לא מתאים לכולם. לדוגמה, מטופל המחפש תוצאות דרמטיות יותר לא יוכל ליהנות מהתוצאות שמספק ההליך הלא ניתוחי. פיסול אף יעיל יותר כשמדובר בטיפול בבעיות חיצוניות. אבל הליך זה אינו כירורגי ולא יכול לתקן בעיות פנימיות כמו מחיצה סוטה או תפקוד אף לקוי.

בנוסף, מכיוון שעל פיסול האף יש לחזור מדי כמה חודשים, לאורך הזמן העלות יכולה להשתוות או לעלות על המחיר של ההליך הכירורגי.

פיסול אף לא ניתוחי ואתם

האם שיפור האף שלכם בלי ניתוח מתאימה למצבכם? כדי לברר זאת מומלץ לקבוע פגישת ייעוץ אישית עם מנתח פלסטי מנוסה. בסופו של דבר עליכם לשמור על הבטיחות, המראה והבריאות שלכם, וזאת תוכלו לעשות על ידי בחירה במנתח פלסטי מוסמך ומנוסה.

המאמר נכתב באדיבות Dream nose