חיפוש

טיפול לקמטים בפנים

קמטים הם תופעה שלא ניתן לברוח ממנה אולם ניתן לתקן אותה. הקמטים נוצרים בהתאם לגילנו, כאשר מה שלא יהיה מראה העור בגיל 40 לא יהיה לעולם מתוח ורענן כמו בגיל 20. עוד נוצרים קמטים בשל המימיקה של פנינו בזמן שאנו מדברים, מחייכים, מודאגים או כועסים, כמו כן למעשנים כבדים יש סיכוי להתקמטות מהירה יותר וזוהי אפילו תופעה גנטית.

רבים אינם שבעי רצון מהמראה המקומט ומחפשים דרכים ושיטות להחלקת עור הפנים וטשטוש הקמטים בו.
לשמחתנו פועלת הרפואה האסתטית במרץ רב ומציעה לנו מגוון פתרונות שמטרתם סילוק קמטים בפנים, או טשטושם. הטיפולים השונים הינם פרי מחקר וטכנולוגיה מתקדמת, ורובם מתאימים לכולם, גברים ונשים.

העלמת ראיות:

השיטות להעלמת קמטים הינן רבות ומגוונות, בחלקן נדרשת התערבות כירורגית, אחרות מציעות טיפול לא פולשני ונטול כאבים. כל טיפול הוא בהתאם לגורמים משתנים כמו גיל המטופל, מצב הקמטים בפניו, ואפילו התקציב.

הטיפולים הפופולאריים ביותר כיום הינם זריקות בוטולינום, פילינג כימי, מילוי קמטים, טיפול בלייזר וניתוחים פלסטיים למתיחת העור.

מלאו פרטיכם באתר ונסייע לכם למצוא את הטיפול הטוב ביותר עבורכם להעלמת קמטים בפנים, עם המלצות שאספנו וריכזנו עבורכם, של טובי המכונים בארץ, המשתמשים בטכנולוגיה מתקדמת וציוד חדשני ועם תוצאות מוכחות המצדיקות את ההשקעה!