חיפוש

טיפול למתיחת הצוואר

האם גם את מנסה בכל הזדמנות להסתיר את צווארך? עשי סוף לבושה ולחוסר ביטחון עצמי! שלחי את הטופס המקוון ונציגי המרפאות המובילות יחזרו אלייך עם הצעות מחיר, מענה לכל שאלה בתחום, וללא כל התחייבות מצידך

צוואר:

איבר התמיד חשוף ונראה לעין הציבור. חשוף בנוסף לתנאי האקלים החמים בישראל, זיהום אוויר ועוד.

ככל שהשנים נעות להן קדימה גופנו מזדקן וחיוניותו אשר הייתה נראית לעין, הולכת ודועכת, ומצריכה מקצה שיפורים על ידי ניתוחים, הזרקות ושימוש בחומרי קוסמטיקה.

בצוואר הגיל מתחיל להופיע בצורת קמטים, או קפלים רופסים, המשווים לעור מראה לא אסתטי, עייף ובלוי לעיתים. עודפי העור ולעיתים השומן גורמים לרפיון הצוואר. כמובן גם גנטיקה קשורה להזדקנות העור.

תהליך מתיחת צוואר:

לפני הניתוח מתקיימת פגישה מול רופא, בה נבדקת סוג עור, רקמות שומן, לאחר מכן יש צורך לעבור בדיקות דם, אק"ג וצילום חזה.

בדיקות אלה הכרחיות לוודא תקינות בריאותית לפני הליך הניתוח. לקהל המעשנים מומלץ לא לעשן כשבועיים לפני הניתוח, ולא לצרוך כדורים כגון אספירין הגורמים לדילול הדם.

את תוצאות הניתוח ניתן לראות לאחר חודשים מספר וליהנות מעור מהודק, צעיר במראה, המקנה חיוניות והרגשה עצמית טובה יותר.
אוהבת לענוד שרשראות? חולצות מחמיאות? אז מדוע להימנע מכל זה בגלל עור רפוי בצוואר! הפתרון מונח ממש מולך! צוות רופאים מומחים בפלסטיקה כירורגית מחכים לפנייתך! מלאי את פרטייך ושלחי כבר עכשיו!

ניתוח מתיחת צוואר:

זהו הליך פלסטי כירורגי בו מוסרים עודפי עור ושומן, לאחר מכן המנתח מבצע את מתיחת עור הצוואר על מנת להקנות למטופל/ת את המראה הצעיר והרענן אותו חיפשו.

ניתוח של מתיחת צוואר מומלץ לשלב גם עם מתיחת פנים, היות ומדובר באזורים הקרובים אחד לשני, וכאשר כבר מבצעים חתך בעור עדיף לנצל את ההזדמנות ולרענן את מכלול הפנים והצוואר בניתוח אחד, במידת הצורך כמובן.

הניתוח מבוצע תחת הרדמה כללית ונמשך כשעתיים שלוש. חובשים את האזור בו בוצע הניתוח. זמן ההחלמה אורך כשלושה שבועות.
גברים ונשים – אם אתם מעוניינים לשפר את הופעתכם, ולא מרוצים מצווארכם, פנו עוד היום ושלחו את הטופס המקוון! תוכלו להיוועץ ולקבל הכוונה מקצועית, הצעות מחיר ופגישה עם רופא מומחה!