חיפוש

רשת המרפאות הארצית שדואגת לכם לחיוך מושלם תוך יום אחד

השתלות שיניים ביום אחד הן פריצת דרך טכנולוגית המאפשרת שיקום פה מלא תוך זמן קצר משמעותית בהשוואה לשיטות המסורתיות. בעוד שבעבר תהליך ההשתלה היה ארוך ויכול להימשך מספר חודשים, כיום ניתן להחזיר חיוך בריא ויפה תוך 24 שעות בלבד.

ברשת מרפאות השיניים של ד"ר סטניסלב בנגייב, מומחים להשתלות שיניים, גאים להציע טיפולי השתלות שיניים ביום אחד בשיטות המתקדמות ביותר. צוות המרפאה בעל ניסיון רב בביצוע השתלות אלו, תוך שימוש בטכנולוגיות ובחומרים האיכותיים  ביותר שקיימים.

ד"ר בנגייב וצוותו מאמינים שאיכות הטיפול היא הערך העליון, ולכן הם משקיעים בכלים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר ובהכשרת רופאים לרמה הגבוהה ביותר של מקצועיות וניסיון. המרפאות מציעות טיפולי שיקום פה מורכבים, הכוללים השתלות שיניים, באמצעות שיטות חדשניות המאפשרות למטופלים ליהנות מתהליך טיפולי קצר יותר ולסיים את שיקום הפה באופן מהיר ויעיל.

השתלת שיניים ביום אחד מתאימה למגוון רחב של מקרים

השתלת שיניים ביום אחד היא פתרון מהיר ויעיל למי שרוצה לשקם את הפה שלו וליהנות מחיוך יפה ובריא. הטיפול מתאים למגוון רחב של מקרים, החל מאובדן כמות גדולה של שיניים ועד לרצון לשיפור אסתטי.

יתרונות הטיפו ברשת המרפאות של ד"ר בנגייב:

  • זמן קצר: הטיפול מתבצע ביום אחד, כך שתוכלו לחזור לשגרה במהירות.
  • פתרון מקיף: הטיפול משקם את כל הפה, הן מבחינה אסתטית והן מבחינה תפקודית.
  • תוצאות לאורך זמן: השתלים חזקים ועמידים ויכולים להחזיק מעמד לאורך שנים רבות.

מי יכול לגשת להשתלת שיניים וכיצד מבוצע הטיפול?

"טיפול השתלת שיניים ברשת מרפאות השיניים ד"ר בנגייב מתאים לאנשים שסובלים מכאבי שיניים לאורך שנים, עוברים טיפולים שיקומיים, שמסבים להם כאב רב ואי-נוחות ולמעשה לא מקבלים מענה מלא לבעייתם, במקרים אלו וכל עוד הנתונים הרפואיים אכן מאפשרים זאת, יהיה להם נכון לשקול לעבור את תהליך שיקום הפה במרפאתנו. במרפאה אנו מבצעים את שלב העקירה והשתלה בביקור בודד, כך המטופל יכול לצאת מהמרפאה עם שיניים אסתטיות זמניות בפה ולסיים את כל התהליך תוך 2-3 חודשים. כתוצאה מכך ניתן לחסוך משאבים כלכליים ואי-נוחות הנמשכת תקופה ארוכה שמחירה הרגשי גבוה מאוד" מסביר ד"ר בנגייב.

"באשר לאופן ביצוע הטיפול" הוא מסביר "הרי שתהליך הטיפול זהה לכל תהליך שנעשה במרפאות אחרות בישראל, וכולל אבחון, בחירת שתלים בהתאמה למבנה הפה והלסת של המטופל וקביעת המועד בו תבוצע ההשתלה בפועל" הוא מציין. "כרשת מרפאות יש בכוחנו לספק מעטפת לוגיסטית מלאה לתמיכה בתהליך החל מאנשי מקצוע מעולים ובעלי ניסיון של מעל 20 שנים ברפואת שיניים כירורגית ושיקומית, שמטפלים בכל אחד מארבעת סניפי הרשת (אשקלון, אשדוד, רמת גן ובת ים), אנחנו עובדים באופן ישיר עם מעבדה עצמאית שמייצרת את הכתרים ואת השתלים בהתאמה פרטנית למאפייני המטופל, ולבסוף אנחנו עומדים מאחורי תוצאות הטיפולים שלנו ומציעים למטופלנו עשר שנות אחריות".

 

"ד"ר בנגייב הוא המלאך שלי. אני מאוד פחדנית מטיפולי שיניים וכל הטיפול עבר כל כך עדין, כל כך מקצועי ויסודי והתוצאה - אין מה לדבר"

במרפאת ד"ר בנגייב מאמינים ביכולת לתת לך טיפול איכותי ולכן מעניקים אחריות ל- 10 שנים על טיפולי השתלת שיניים

"המטופל הוא הסיבה שהמרפאה קיימת מלכתחילה"

רשת מרפאות השיניים של ד"ר בנגייב מציעה חווית טיפול ייחודית המשלבת מקצועיות ללא פשרות, שירות אדיב

"אנחנו מאמינים ששירות הוא חלק בלתי נפרד מהטיפול", אומר ד"ר בנגייב, מייסד הרשת. "לכן, אנו מקפידים על יחס אישי לכל מטופל, החל משלב הייעוץ הראשוני ועד לסיום הטיפול. אנו מקשיבים לצרכים ולדאגות של המטופלים, ומציעים להם פתרונות טיפוליים מותאמים אישית תוך שימוש בטכנולוגיות חדשניות ומתקדמות".

הפריסה הרחבה של סניפי הרשת מאפשרת נגישות ונוחות מקסימלית למטופלים מכל רחבי הארץ. כל סניף מצויד במיטב הטכנולוגיה ומופעל על ידי צוות רופאים וטכנאים מנוסים ומקצועיים.

 

השתלות שיניים בארץ, באיכות גבוהה שלא קורעת את הכיס

עליית המחירים לא פוסחת על אף תחום, כולל תחום רפואת השיניים.

אך אין צורך לדאוג יותר מדי, רשת מרפאות השיניים של ד"ר בנגייב כאן כדי להנגיש לכם טיפולי השתלות שיניים איכותיים במחירים נוחים, תוך שימוש בטכנולוגיות חדשניות וחומרים איכותיים.

אנו מודעים לכך שזוהי השקעה משמעותית, ולכן רשת מרפאות ד"ר בנגייב מציעות:

  • פריסת תשלומים נוחה שתאפשר לכם לממן את הטיפול בלי לקרוע את הכיס.
  • צוות מומחים מנוסים שילווה אתכם לאורך כל התהליך וידאג שתהנו מיחס אישי ומקצועי.
  • שירות אדיב ומסור תוך הקשבה לצרכים ולחששות שלכם.

לפרטים נוספים ולקביעת פגישת היכרות, צרו קשר: 077-232-00-55 

"כשנכנסתי לטיפול אני לא יכלתי לחייך, עכשיו אני יכול לחייך. נהניתי מהטיפול, הרופאים והעמידה בזמנים. בת הזוג שלי וגם חברים שלי טופלו כאן ויצאו מרוצים"

סניפים

לפרטים נוספים ולקביעת פגישת היכרות, צרו קשר: 077-232-00-55 

לקבלת מידע נוסף
ולקביעת פגישת ייעוץ
השאירו פרטים או חייגו
077-232-00-55