חיפוש

איכותי ובמחירים נמוכים: טיפולי שיניים במרפאה ישראלית ברומניה

יותר ויותר ישראלים הזקוקים לטיפולי שיניים מורכבים ויקרים, בוחרים לטוס לרומניה ולעבור את הטיפול במרפאה ישראלית, שמציעה טיפולי השתלת שיניים ושיקום פה מלא בבוקרשט

מה עומד מאחורי טיפולי השיניים הזולים ברומניה?

כמו בכל מדינה אחרת, גם בישראל יש פערים בין מרפאת שיניים אחת לאחרת, פערים שבאים לידי ביטוי הן ברמת המחירים והן ברמה המקצועית ואיכות הטיפול. בניגוד לתפיסה הרווחת, רומניה היא חלק מהאיחוד האירופי ועל כן מחויבת לסטנדרט האירופאי החל על מרפאות שיניים ברחבי האיחוד כולו. מטופלים המגיעים למרפאה של ד"ר אידלמן ברומניה, יכולים ליהנות מרמת מחירים נמוכה יותר באופן משמעותי מהמחירים הנהוגים בישראל ובמקביל, ליהנות מאיכות גבוהה של צוות מקצועי, שתלים וחומרים, המיושמים כולם במרפאות שיניים ברחבי האיחוד האירופי. העדיפות הרומנית במחיר על פני ישראל, לדברי ד"ר אידלמן, נובעת בעיקר מרמת המיסוי ורמת השכר הגבוהות, החלות בישראל על ציוד ושירותים רפואיים בענף רפואת השיניים.

איך קובעים תור לטיפול שיניים במרפאה הישראלית ברומניה?

התהליך של קביעת תור במרפאה הישראלית ברומניה דומה מאוד לכל תהליך של קביעת תור פה בישראל. על המטופל ליצור כמובן קשר טלפוני עם המרפאה ובמסגרת שיחת הטלפון, יבררו אנשי המקצוע במרפאה מהם צרכי המטופל, מה מפריע לו ומהן הציפיות שלו מהטיפול. בהמשך לכך, מפנה המרפאה את המטופל לביצוע צילום פנורמי של הפה ועל פי הצורך גם צילומים נוספים ואף בדיקות דם. עוד לפני היציאה לרומניה, מקבל המטופל דיווח מלא על התהליך שהוא צפוי לעבור והחומרים בהם ייעשה שימוש במסגרת הטיפול, אחד לאחד עם מספר סידורי.

היכן ממוקמת המרפאה ברומניה?

מרפאת השיניים הישראלית ברומניה היא מרפאת בוטיק המשתרעת על פני שטח של 370 מ"ר ומאובזרת בציוד החדיש ביותר בענף רפואת השיניים העולמי. המרפאה עצמה ממוקמת בעיר הבירה בוקרשט, באזור יוקרתי מאחורי בניין הממשלה. לדברי ד"ר אידלמן, אל המרפאה מגיעים ישראלים מכל גוני הקשת הישראלית, החל ביוצאי רומניה וכלה במזרחים, אשכנזים ואף בני מיעוטים.

מה קורה אם נדרשים תיקונים לאחר הטיפול?

למרפאת השיניים הישראלית ברומניה ישנו סניף ישראלי מקומי הממוקם בתל אביב ומשרת קהל ישראלי כמו כל מרפאת שיניים אחרת בישראל. מטופלי המרפאה ברומניה מגיעים למרפאה זו לצורך מעקב לאחר טיפול, הורדת תפרים לאחר הליך כירורגי וכדומה, אם כי ישנם טיפולים ספציפיים שאם יידרשו, יצטרך המטופל להגיע שוב למרפאה ברומניה לצורך השלמתם.

חוויית הטיפול במרפאה הישראלית ברומניה – נקודת מבטו של המטופל

על חוויית הטיפול במרפאה ברומניה מספר שמחה להב, שעבר טיפול השתלת שיניים במרפאה. מבחינת שמחה, הבחירה לעבור את הטיפול ברומניה נבעה משני מניעים, האחד מהם הוא המוניטין הרב של משפחת רופאי השיניים אידלמן והשני הוא המחיר הזול. לאחר הטיפול שקיבל ברומניה, שב שמחה לישראל וחזר לעבודה כרגיל. כעבור שלושה חודשים, שב לרומניה, אם כי בעיקר בכדי לבלות עם ילדיו ונכדיו, המתגוררים בעצמם ברומניה.

לקבלת מידע נוסף
השאירו פרטים או חייגו
077-4446998