חיפוש

השתלת שיניים במחירים חסרי תקדים

בשנים האחרונות אנחנו עדים למגמה מעניינת בה ישראלים רבים טסים למדינות כמו טורקיה ורומניה לצורך טיפולי השתלות שיניים ביום אחד (קרי "העמסה מיידית") בשליש מחיר

המרפאה ששברה את מחירי השתלות השיניים

מרפאת השיניים "שלו" מתחייבת למחירים הזולים בארץ ולמעשה מתחרה עם שוק השתלות השיניים הפועל בטורקיה וברומניה, שזוכה לתהודה רבה בזכות מחיר משתלם ושירות איכותי.

המרפאה, שממוקמת בירושלים ברחוב אגריפס, מפעילה מערך שלם המאפשר לה לשמור על מחירים תחרותיים ולאפשר לכל אדם החפץ בכך לשקם את פיו באופן מלא בעלות חסרות תקדים – 45,000 ₪ להשתלות שיניים מלאות ביום אחד ומתן אפשרות לפריסת תשלומים נוחה.

צפו בראיון של אולי מור, מנכ"ל מרפאת השיניים שלו, בתכנית שש עם אמנון לוי

"כיום אנחנו משקמים פה שלם ביום אחד בסכום של 45,000 ₪ מציין אולי מור, מנכ"ל מרפאת השיניים "שלו" שבירושלים. והיתרון הוא שאפשר לפרוס את התשלום על הטיפול ל-45 תשלומים של 1,000 ₪ כל אחד מה שנעשה בטורקיה במוזמן, הגמישות הזאת מאפשרת לנו להתמודד עם כל הצעת מחיר, ואכן מגיעים אלינו מטופלים לא רק מישראל אלא גם מאירופה ואף מאמריקה".

כיצד מתבצעת השתלת שיניים ביום אחד ומהי התוצאה הסופית של שיקום הפה?

"השתלת שיניים ביום אחד נעשית באמצעות החדרת שתלים המותאמים למטופל בחלל הפה, התהליך זהה לכל תהליך אחר שנעשה במרפאות בישראל, יש שלב של אבחון, יש שלב של התאמת שתלים בהתאם למבנה חלל הפה של המטופל ויש את מועד הטיפול – כלומר המועד בו מבוצעת ההשתלה במרפאתנו, שבסופה המטופל יוצא עם פה משוקם. 

אנחנו עובדים בשילוב מעבדה שנמצאת במרפאתנו ובשיתוף פעולה מלא עם טכנאים כדי להבטיח שהתוצאות יתאימו למטופל ולאורח חייו. אנשים שסבלו מכאבי שיניים במשך שנים ללא מענה עוברים אצלנו שיקום שיניים מלא יום אחד ובטיפול אחד, וחוזרים לחייך בביטחון רב".

כיצד אתם מצליחים "לשבור את השוק" עם מחירים שנהוג להציע אותם בטורקיה, וברומניה בזמן שהמתחרים שלכם מציעים שיקום מלא בסכומים של 100,000 ₪ ואף יותר?

"יצרנו מערכת שמאפשרת לנו להוזיל עלויות" מציין המנכ"ל אולי מור. 

ראשית אנחנו נהנים מיתרון הגודל, אנחנו עובדים בהיקפים גדולים, ושירותינו זוכים לביקוש רב שמאפשר לנו להתמקח עם הספקים שלנו – יצרני חומרי הגלם ויצרני השתלים. 

שנית, יש ברשותנו מעבדה בלעדית, אשר מחויבת רק אלינו ומייצרת עבורנו את אבי הטיפוס והכתרים הדרושים לנו באיכות הגבוהה ביותר, אנחנו עובדים עם אנשים שאנחנו סומכים עליהם ועל רמת המקצועיות שלהם והתוצאות מדברות בעד עצמן"

"צברתי ניסיון של 24 שנים ועבדתי במקומות רבים, ומהיכרותי עם תחום ההשתלות אני יכול להעיד שהמכשור במרפאת "שלו" הוא מהמתקדמים ביותר בשוק, אין פה פשרות, לא בחומרי הגלם, לא ביחס ולא בשירותי המעבדה" מדגיש ד"ר משה סאלח המטפל במרפאת "שלו" אנשים מגיעים לפה בגלל המחיר ונשארים בזכות השירות, איכות הטיפול, רמת הניקיון הגבוהה במרפאה והנגישות לכל אדם".

טיפול איכותי במחיר תחרותי

בימים של עליית מחירים חסרת תקדים במשק הישראלי, מרפאת "שלו" משמשת כחלופה הולמת לכל מרפאה אחרת המציעה טיפולי השתלות שיניים ביום אחד – שכן היא מציעה את אותו הטיפול – שיקום מלא של הפה על גבי שתלים דנטליים – במחיר נוח לכל כיס ובאיכות גבוהה.

החברה יצרה מערך תפעולי המאפשר לה לשמור על מחירים תחרותיים אל מול יצרני השתלים, היא אינה תלויה במעבדות חיצוניות, אלא עובדת עם טכנאי מעבדות בהעסקה ישירה, אשר מחויבים רק אל מטופליה, ושומרים על קשר הדוק עם הרופא המטפל.

יתרון זה מאפשר להגיע לתוצרים איכותיים מאוד מבלי להתפשר על המחיר. בזכות השירות האיכותי של "שלו" ישראלים רבים, אשר מעוניינים לשקם את שיניהם יכולים לעשות זאת כאן בבירה ואף לשלם על השיקום בפריסת תשלומים נוחה.

לפרטים נוספים ולקביעת פגישת היכרות, צרו קשר: 077-8037787

לקבלת מידע נוסף
ולקביעת פגישת ייעוץ
השאירו פרטים או חייגו
077-8037787