חיפוש

מרפאת שיניים בירושלים שמציעה טיפולי שיניים איכותיים במחירים חסרי תקדים

רגע לפני שאתם עולים על מטוס כדי לעבור טיפולי שיניים בחו"ל כדאי שתדעו מה היתרונות בטיפול שיניים בארץ, וכיצד ניתן לבצע טיפולים מורכבים של שיקום ואסתטיקה במחירים משתלמים ותחרותיים גם מול חו"ל. צפו כיצד ניתן לקבל יופי של טיפול ביופי של מחיר, בתוכנית סטטוסקופ בערוץ 13

לפעמים, החשש מהכאב בכיס עלול להיות גדול מהחשש מכאב השיניים. לכן יצאנו לחפש כיצד ניתן לספק טיפול איכותי ובטוח בארץ במחירים סבירים. כך הגענו אל מרפאת שלו, בבניין כלל בירושלים.

מרכז גדול עם שלל פתרונות

מרפאת שלו, בהנהלת אולי מור, היא מרפאת מומחים שמציעה את כל טיפולי השיניים תחת קורת גג אחת. המרפאה כוללת מעבדה, הדמיות וגם מרכזת מומחים בתחומים שונים לרפואת שיניים.

כאן תמצאו את כל מה שצריך ברפואת שיניים, לא רק רופאים, גם את כל הצילומים כולל פנורמי, CT, שיננית, כירורגיה, עקירות, עקירות מורכבות, שתלים, חניכיים, שיקום הפה, אסתטיקה של השיניים ועוד.

חיוך של "מליון דולר" בהרבה פחות

אחד המטופלים שמתגאה בחיוך שמאיר את כל החדר הוא היוצר והמלחין עדי ליאון, שעבר טיפול של ציפויים. "לכל מקום שאליו אני הולך מתפעלים מהשיניים שלי", אומר ליאון.

עדי ליאון: "שואלים זה למינייט? זה זירקוניה? הדבר שהכי הרשים אותי הוא שמדובר בטיפול בלי כאבים. שבועיים אחרי הטיפול הראשון חזרתי למרפאה וראיתי שהכינו לי את כל החומר וכבר באותו יום יצאתי עם פה חדש לגמרי. מאז שעברתי את הטיפול במרפאה התחלתי להסתכל על פיות של אנשים והבנתי שאנשים שיגיעו לכאן ירגישו הבדל של יום ולילה אחרי שיעברו את הטיפול שאני עברתי".

האם כדאי להגיע מתל אביב לירושלים לטיפול שיניים?

עדי, אתה אדם מאוד עסוק, לא קשה לך להגיע?

"קודם כל, כשמדובר בטיפול ברמה כל כך גבוהה שווה להגיע מתל אביב לירושלים. חוץ מזה, שזה ממש בכניסה לעיר, כך שלא מסתבכים בתוך העיר. זה בסך הכל שתי פגישות שבהן אני משנה את כל הפנים שלי, את החיוך שלי, אז זה לגמרי שווה את המאמץ".

כמו רבים בישראל, גם ליאון בדק את האופציה של טיפולי שיניים בחו"ל. "גיליתי שהמון תמונות שהמרפאות האלה בחו"ל מראות באינסטגרם הן פייק והתערבות של פוטושופ", הוא אומר. "ראיתי אנשים שחזרו מכל מיני מקומות, בלי לנקוב בשמות, שהעבודה שהם קיבלו הייתה לא מקצועית והם היו צריכים לחפש רופא בארץ שיסדר להם את כל הנזקים."

עדי: "אני אומר שאם יש לי את הרמה הגבוהה הזו פה בארץ אין סיבה לנסוע לחו"ל, בוודאי כשמציעים לי מחירים לא פחות טובים ממה שאפשר למצוא בחו"ל."

גם גרנית אסף גילתה את היתרונות הגדולים של מרפאת שלו. "עשיתי שתלים בכל השיניים, בכל הפה. בלסת העליונה הוצאנו את כל השיניים ושמנו שתלים. למחרת עשינו את אותו דבר בלסת התחתונה ולאחר מכן הלבישו לי את הזירקוניה. קל, פשוט ומאוד מוצלח".

תכננת לעשות את כל הפה ביומיים?

"ראיתי פה אנשים שיוצאים עם פה שלם שעשו ביום אחד. אמרתי לעצמי אם הם עשו ביום אחד, אני אעשה את זה ביומיים, רק ליתר ביטחון, כי לא ידעתי אם וכמה זה יכאב."

גרנית אסף: "אני שמחה לומר שהטיפול עבר מהר, בלי כאבים. לא הרגשתי אפילו את הזריקות. אני מאוד מרוצה. יצאתי עם חיוך ענק".

הצוות מונה כ-70 אנשים וההרגשה של כל מי שנכנס לכאן היא כמו של חדר מיון קטן לשיניים, עם צוות אדיב, מנוסה ומיומן.

מעבדה In house

"אפשר להגיד שההבדל בינינו למרפאה רגילה הוא כמו ההבדל בין סופרמרקט גדול למכולת שכונתית", אומר מנהל המרפאה, אולי מור. "כל הטיפולים מסונכרנים. המטופל לא מטורטר וזה חוסך בעלויות, מאחר וגם המעבדה במקום עובדים בכמויות וזה מוזיל עלויות ומזרז הליכים. הכל מתבצע במקום אחד – מהטיפול הראשון ועד הטיפול האחרון. גם אם צריך שני טיפולים שונים, כמו טיפול שורש וניתוחים של הרמת סינוס, שזה שני רופאים שונים, אין שום בעיה כי הרופאים שלנו עובדים בשילוב ובהרמוניה והכל לטובת המטופל".

במה הטיפול כאן עדיף על מרפאה בחו"ל?

"ההבדל ברור. כאן יש למטופלים כתובת, יש אחריות, יש מעקב וזה קריטי כי שיניים זה יותר מזבנג וגמרנו. מגיעים לכאן מטופלים שעברו טיפולים בטורקיה או גיאורגיה והם מגלים שאם הטיפול שלהם הסתבך, ולא בהרבה, הרי שהשלמת הטיפול כבר הופכת את כל העניין של טיפול חו"ל ללא משתלם, בוודאי כשהפער במחיר לא כזה משמעותי. יש פציינטים מורכבים עם מחלות של סוכרת לא מאוזנת או עישון מסיבי ואנחנו יודעים לתת מענה לכולם. במקרים קשים של אובדן עצם מסיבי יש כל מיני פרוצדורות אפשריות. אנחנו יכולים להציע את כולן ומיומנים בכולן".

לפרטים נוספים ולקביעת פגישת היכרות, צרו קשר: 077-8037787

לקבלת מידע נוסף
ולקביעת פגישת ייעוץ
השאירו פרטים או חייגו
077-8037787