חיפוש

מה קובע יותר הגודל או המחיר?

מרפאת שיניים "שלו", היא מרפאת מומחים המציעה את כל טיפולי השיניים תחת קורת גג אחת. איך זה עוזר למטופלים ולמה זה גם משתלם כלכלית

מרפאת שיניים שלו בירושלים היא הרבה יותר מעוד מרפאה גדולה. מדובר במרכז לרפואת שיניים הכולל גם מעבדה, מכון הדמייה וגם מרכז בחובו את מיטב המומחים במגוון התחומים השונים ברפואת שיניים. 

איך זה עובד ומה היתרון במרפאת שיניים שיש בה הכל?

מה ניתן למצוא במרפאה?

כל מה שתחפשו בהקשר של רפואת שיניים. וזה אומר, לא רק רופאים מקצועיים, אלא, גם מקום אחד שניתן לערוך בו את כל הצילומים כולל פנורמי,  CT ואפילו מעבדה במרפאה עצמה, המייצרת ישירות ללקוחות המרפאה בו במקום. כמובן כל שירותי רפואת השיניים, מהשיננית, כירורגיה, עקירות, עקירות מורכבות, שתלים, חניכיים, שיקום הפה, אסתטיקה של השיניים ועוד. לבקר במרפאת שלו מזכיר את ההבדל בין סופרמרקט גדול לעומת מכולת שכונתית.

כל המעטפת המעבדתית, הייצור והדמייה, הכל נמצא תחת קורת גג אחת. הצוות מונה כ- 70 אנשים כך שממש יש חדר מיון קטן לשיניים, ותמיד יהיה מי שיתן מענה זמין.

מה היתרון של מספר רופאים במרפאה אחת?

כשכל צרכי המטופל מרוכזים במקום אחד, זה חוסך המון זמן למטופל. אין צורך לקבוע תורים שונים ולא להתרוצץ. כל הטיפולים מסונכרנים, כל הצרכים הנגזרים נמצאים במקום אחד, בהישג יד ובאופן מידי. לא צריך לצאת מהמרפאה, גם לצילומים, CT ופנורמי. 

המטופל לא מטורטר וזה חוסך גם המון בעלויות, מאחר וגם המעבדה שלנו ונמצאת במקום אנחנו עובדים בכמויות, זה מוזיל עלויות ומזרז תהליכים.

הפציינט יודע שיש מי שאחראי על השיניים שלו, יש לו כתובת אחת, אחריות אחת על הכל. משיננית, סתימה, טיפול שורש ועד טיפולים מורכבים ומסובכים של מחוסרי עצם. כולל הצילומים והמעבדות באותו מקום. 

מה היתרון במקרים מורכבים?

במקרים מורכבים שבהם המטופל נדרש למספר רופאים עם התמחויות שונות, הוא לא צריך להסתובב, לקבוע שוב תורים שונים. אנחנו מבצעים הכל במקום. 

אם יש מקרה צורך קונסוליום תמיד יש מי שיתן מספר חוות דעת. אנחנו מתייעצים ומספקים חוות דעת נוספת ומתדיינים יחד לגבי כל ההיבטים של המקרה, זה חוסך למטופל המון זמן וכסף.

לכן מגיעים למרפאה מטופלים מכל הארץ עם המקרים הכי קשים. כמו חוסר עצם, סוכרתיים, מעשנים כבד, אנשים שבמקומות אחרים ויתרו עליהם, אנחנו יכולים למצוא להם פתרונות הולמים.

למשל מטופל הסובל מחוסר עצם שאין לו רכס מספיק להשתלה, צריך לעשות לו השתלות עצם, הרמות סינוס, יש כל מיני שיטות וסוגים של שתלים. אפשר לשים שתל קצר, שיכול לקצר את זמן הריפוי ולתת מענה חזק ואיכותי יותר, יש לנו את היכולת להציע את כל האופציות.

כמה חשובה האינטראקציה בין הרופאים במרפאה?

אנחנו מנהלים פורום דיונים בקרב הרופאים, אין החלטה של דעה אחת בלבד, תמיד יש עוד זוג עיניים בוחנות. במיוחד במקרים מורכבים. למשל היה לנו מקרה של פציינט חולה סוכרת עם סוכר מאוד גבוה, 500 שזה נדיר בדרך כלל לא יכולים לטפל במישהו במצב כזה, אנחנו טיפלנו לו בחניכיים ועשינו שתלים ואת כל ההרכב של הפה, כי היו במקביל שלושה רופאים יחד שעבדו, רופא חניכיים ושני כירורגים, כך יכולנו לבצע משהו שבמקום אחר היה בלתי אפשרי.

בפציינטים מורכבים עם מחלות של סוכרת לא מאוזנת או עישון מסיבי, אנחנו יכולים לתת פתרון הולם, על ידי שתל עם סגסוגת מיוחדת שאפשר להשתמש בהם גם במקרים כאלה. במקרים קשים של אובדן עצם מסיבי נציע מספר פרוצדורות אפשריות, כך שנוכל להעניק פתרון לכולם.

לפרטים נוספים ולקביעת פגישת היכרות, צרו קשר: 077-8037787

לקבלת מידע נוסף
ולקביעת פגישת ייעוץ
השאירו פרטים או חייגו
077-8037787