חיפוש

חסרה לכם עצם והציעו לכם שתלי זיגומה? בחו"ל תוכלו לחסוך עשרות אלפי שקלים

אתם מעוניינים לעבור השתלת שיניים עם שתלים זיגומטיים כי חסרה לכם עצם? 
רוצים לשקם את הפה בלי לקרוע את הכיס? מולדובה קוראת לכם.

צפו במנכ"ל איזי דנט תיירות מרפא בני רוזנברג וברופא השיניים ד"ר רפאל חיימוב לצד מטופל בעל ניסיון, המספרים ב"סטטוסקופ" ברשת 13 על שיקום פה דיגיטלי נתמך ושתלי זיגומה למחוסרי עצם, בשירות VIP ותמיכה מהארץ

בקיץ האחרון עלה יעד חדש על מפת הטיסות של הישראלים: מולדובה. לא, לא רק בגלל הנופים המרשימים והאתרים היפים. אלא בזכות טיפולי השיניים, בדגש על שיקום פה למחוסרי עצם בשתלי זיגומה, שמוצעים שם בשליש מחיר ובאיכות גבוה. 

כך למשל, השתלת שיניים לפה שלם, כלומר לסת עליונה ותחתונה כולל הרמת סינוס וכתרי חרסינה ושיניים זמניות, תעלה לכם בסביבות  39,900 ש"ח במולדובה. זאת, לעומת 85,000-120,000 ש"ח בישראל. שתלי זיגומה פה שלם, כולל הרדמה כללית והתאוששות עד 24 שעות, יעלו לכם במולדובה 59,900 ש"ח בלבד (כולל טיסה ולינה), לעומת 140,000-200,000 ש"ח בארץ.

איך הכל התחיל?

"הביקוש לטיפולי השיניים במולדובה הגיע מהשטח", מסביר מנכ"ל איזי דנט תיירות מרפא, בני רוזנברג, שקיימת משנת 2017.

"בגלל שהטיפולים האלה מאוד יקרים בארץ נוצר מצב שאנשים מוותרים על המענה הכי מתאים להם ונשארים עם תותבות או חלופות שפחות טובות להם. אנחנו מציעים את הפתרון האולטימטיבי בעלות הגיונית".

איך נעשה התהליך?

"מגיעים אלינו למרפאת איזי דנט בבני ברק לבדיקת התאמה. מביאים צילום פנורמי, אותם אנחנו שולחים למרפאה בחו"ל ומקבלים תוכנית טיפול מהרופא המקומי. 

נוסעים יחד, 4-7 ימי שהיה, שבו נעשה הטיפול. אנחנו דואגים לטיסה ולינה לטיפול הראשון, או הנסיעה הראשונה, ללא תוספת מחיר. מרגע שהמטופלים נוחתים הם לא לבד.
נציג מטעמנו דואג למלון, משנע אותם למרפאה וחזרה, דואג לכדורים והכל. אחרי 4-7 ימים חוזרים לארץ עם שיניים זמניות".

מי מבצע את הטיפול?

"ד"ר ויטלי גרוסמן, מנתח ראשי פה ולסת בבית החולים הציבורי בקישינב, עם ניסיון של למעלה מ-12 שנים בהשתלות שיניים, בהן טיפל באלפי מטופלים".

ד"ר רפאל חיימוב מסביר על ההליך שמחכה למטופלים עם הנחיתה בארץ. "שבועיים לאחר הטיפול במולדובה מגיעים להסרת תפרים במרפאה בארץ. 

לאחר שחוזרים עם שיניים קבועות בנסיעה השנייה מגיעים על בסיס קבוע לשמירה ולניקיונות. אנחנו פה לכל עניין – עזרה ראשונה, אם משהו קורה עם הגשר, כל דבר שמפריע למטופל אנחנו כאן בשבילו. אני מכיר את בני כבר כמה שנים ואני יכול להעיד שהוא נותן את השירות בצורה מאוד מכובדת.
יש לו את כל הכלים לבצע את התהליך הזה ולתת למטופל תחושה שיש לו אבא ואמא".

למה לא לבצע את התהליך כולו בארץ?

"אנחנו עושים את הניתוח בהרדמה כללית ולשם כך צריך חדר ניתוח. במולדובה יש לנו חדר ניתוח, חדר התאוששות למשך הלילה. הכל בליווי צמוד של רופא או אחות, מה שאי אפשר לספק פה, בטח לא בעלויות האלה".

איך מחליטים למי זה מתאים?

"עושים צילומים בארץ, שולחים לחו"ל ומקבלים הצעה לתוכנית הטיפול בהתאם לצורך".

אחד המטופלים המרוצים של החברה הוא שי הדר שעבר את הטיפול במולדובה לפני שבעה חודשים. "הייתה לי נסיגת עצם והיה צורך לעשות שיקום לכל הלסת העליונה", הוא מספר. "עשיתי בארץ שתי השתלות עצם עם שתלים, אבל זה לא החזיק כי יש לי נסיגת חניכיים קשה. 

במקום לעבור השתלה בפעם השלישית התחלתי לברר על שתלי זיגומה. ראיתי שהמחירים ממש גבוהים, ואז הגעתי לאיזי דנט שהצילה את המצב. הם ביקשו שאשלח צילומים ובדיקות ושלח אותן לחו"ל. אחרי כמה ימים הוא חזרו אליי ואמרו שאין בעיה".

איך החוויה מצד המטופל?

הדר טס למולדובה, שם עבר בדיקות ועשה צילומים כדי לוודא שהוא יכול לעבור ניתוח בהרדמה מלאה. "הגעתי בחששות, אבל הופתעתי לטובה מהרמה של בית החולים הפרטי ושל הצוות שהיה מאוד מקצועי".

היו כאבים?

"לא, כי הלכתי לישון עם אינפוזיה של משככי כאבים. בבוקר כבר התקלחתי לבד. כל הזמן הייתה בחדר ליד אחות למקרה שלא ארגיש טוב. ביומיים הראשונים הפרצוף קצת התנפח, אבל כאבים כמעט שלא היו. אחרי ארבעה ימים שמו לי שיניים זמניות וחזרנו לארץ".

איך ההתנהלות בארץ עם החזרה?

"חזרתי עם השיניים הזמניות שהן ממש מצוינות. אני אוכל לגמרי רגיל. כל יום אני נוגס בתפוח וזו חגיגה עבורי. שנים שלא אכלתי תפוח. זה אירוע". 

מתי חוזרים לשיניים קבועות?

"לרוב זה קורה אחרי ארבעה חודשים, אבל אני דחיתי את זה בגלל שהבן שלי התחתן. עכשיו אני נוסע להרכיב את השיניים הקבועות".

בני, עד כמה השיטה המולדובית דומה לשיטה הישראלית?

"זו אותה שיטה, אותה איכות והבונוס הוא שבדרך הזו המטופל מקבל יותר השגחה. הכל נעשה בהרדמה מלאה. המטופלים עוברים התאוששות לאורך הלילה ובכל הזמן הזה יש מעקב מקצועי וכל זה במחיר שווה לכל נפש".

לפרטים נוספים ולקביעת פגישת היכרות, צרו קשר: 03-303-4845

לקבלת מידע נוסף
ולקביעת פגישת ייעוץ
השאירו פרטים או חייגו
03-3034845