חיפוש

טרנדים מרכזיים לטיפוח העור ב-2023

המסע להשגת עור זוהר יכול להרגיש כמו מסע ארוך במיוחד, כי המון מידע בנושא נמצא היום בהישג ידנו. כאשר שוק טיפוח העור העולמי צפוי להגיע עד 2028 למכירות של יותר מ-207 מיליארד דולר, קרוב לוודאי שטיפולים, מוצרים וכלים חדשניים יגיעו בקרוב גם אליכם. בין אם אתם רוצים להיראות רעננים יותר באופן טבעי, או באמצעות גישה מתוחכמת וחסכונית יותר שתאפשר לכם ליצור שגרת טיפוח טובה, הנה כמה מהטרנדים הגדולים לטיפוח העור ב-2023.

בריאות עמוקה לעור

אין דבר כזה ׳בריאות עור אופטימלית׳ ללא אורח חיים מאוזן. עמוק בפנים כולנו יודעים את זה, בעיקר אלה בינינו שמקפידים על קבלת עיסוי רפואי או טיפול רפלקסולוגיה כדי לטפל בעצמנו. אבל נראה שהרוב בוחרים יותר ויותר בשילוב של נוסחאות יופי בהובלת המדע, שמציעות יתרונות בריאותיים ישירים. 

בין אם זה טיפוח העור הלימפתי – Iräye’s lymphatic – המפעיל באופן מקומי את מערכת הלימפה של הגוף, או מכשיר ה-TheraFace Pro אשר רותם את כוחות הטיפול להפחתת המתח בפנים ולהקלה על מיגרנות (כמו גם ניקוי העור) – המוצרים שיטפלו בעומק העור הם מצוינים גם לרווחה הכללית. 

ביקור בסלון היופי החדש

טיפולי פנים כבר לא נועדו לשפר רק את מראה העור. הטיפולים המוצעים היום יאפשרו לעור שלכם לזהור, ויחד עם זאת גם לנשמה שלכם.

זאת, הודות לעבודת הנשימה ולתרפיה התזונתית הנעשות לצד טיפולי הפנים הרגילים. לפי גישה זו, הטיפולים צריכים להיות יותר מסתם חד מימדיים. אתם אמורים לצאת מסלון היופי לאחר שעברתם חוויה טרנספורמטיבית שיש לה יתרונות רבים, כולל שחרור מתחים וחיזוק הביטחון הרוחני, בנוסף להשגת עור נהדר.

מניעה במקום ריפוי

בני המילניום ודור ה-Z לא מחפשים תרופה להזדקנות, פשוט כי הם עדיין לא הזדקנו. הם משתוקקים למנוע את הקמטים ולשמר את העור הצעיר הקיים. 

הם מתחילים בטיפולים האסתטיים כשהם בשנות העשרים והשלושים לחייהם, לאחר שמצאו סימנים כמעט בלתי נראים של הזדקנות.

למרות שההליכים הטיפוליים עשויים להיות זהים לאלה שמקבלים הבוגרים יותר בחבורה, עדיין מדובר במניעה ואולי אפילו בדרך פרואקטיבית, העוסקת בשימוש במינונים נמוכים יותר של זריקות, ובנהלים מתונים יותר המשתמשים במכשירי היופי שונים.

מחסומי עור בריאים יותר

היום יש דגש רב יותר על התמקדות במיקרוביום (או בפלורה של העור): כל מרכיב שאינו ידידותי למיקרוביום, כמו אלכוהול, בנזואיל, חמצן וכו׳ נעלמים מהמוצרים השונים. 

נעשה היום מהלך גדול יותר לשיפור המיקרוביום באופן ספציפי, באמצעות פורמולות עדינות מבוססות פרה-ביוטיקה (prebiotic), שיעזרו מאוד לאנשים הסובלים מאקנה, רוזציאה או רגישות בעור.

היברידיות חרוצה

משבר יוקר המחיה, הבעיות הסביבתיות, והמהלך הכללי הפונה לעבר שגרות טיפוח מינימליסטיות יותר, אנשים מחפשים פורמולות המשלבות מרכיבים סינרגטיים בפורמולה אחת. המוצר עולה פחות וגם יעיל יותר. 

כאשר הפורמולה מנוסחת נכון וכוללת מרכיבים נכונים בריכוז הנכון, היא יכולה ליצור קסם לטיפוח העור. זו מגמה המתרחקת משכבות של סרומים של רכיבים בודדים שהיו פופולריים בשנים האחרונות. היום, הכול עומד על שכבת-על שמתחילה לעבוד וחוסכת הרבה זמן. 

נכתב בשיתוף >> https://www.eti-kagan.com/