חיפוש

שאיבת שומן בזרועות הידיים

אחד האזורים בגוף שהם הכי עמידים מבחינת שומנים כאשר אלו אינם ממהרים להיעלם, גם אחרי דיאטות או אימונים ממושכים בחדר הכושר זה אזור הזרועות. שומן עודף הנתלה מהזרוע, עור רופס, זה מה שהורס לנו לא פעם את הביטחון העצמי ואת התחושה הטובה שלנו עם עצמנו.

אז מה עושים עם השומן העיקש הזה שנדבק אלינו בכל הכוח? 

שאיבת שומן מזרועות הידיים – אפשר לעשות את זה אחרת

התהליך של שאיבת השומן מהזרוע זהו תהליך פופולארי כאשר במהלך הטיפול מסירים את שכבת העור הרופס באזור התחתון של הזרוע, החל מבית השחי לכיוון המרפק. כך נשאב השומן מהמקום.

קיימות מגוון טכניקות לצורך ביצוע ההליך ועל כן לפני שבכלל ניגשים לניתוח מהסוג הזה, חשוב להיפגש עם הרופא על מנת שהוא יקבע מה השיטה יעילה והטובה ביותר במקרה שלכם. ברוב המקרים יש צורך בהרדמה מלאה או לפחות הרדמה חלקית כאשר מדובר בהליך קצר למדי. ההתאוששות היא די מהירה ולאחר ימים ספורים כבר ניתן להתחיל ליהנות מהתוצאות.

 מנין מגיעים השומנים בזרועות?

אז למה בעצם זה קורה לנו? מה הגורם לכך שנוצרים מצבורי שומן בזרועות? אז האמת שעשויות להיות לכך כמה וכמה סיבות. לעיתים זה קורה כחלק מתהליכי ההזדקנות הטבעיים של הגוף כאשר ברוב המקרים זה קרה אצל אנשים שירדו במשקל. אם זה בגלל דיאטה ואם זה לאחר ניתוח בריאטרי כלשהו.  בכל מקרה, השומנים בזרועות לא ימהרו להיעלם מעצמם וברוב המקרים ניתוח יוכל בהחלט להציל את המצב ואת המראה המדובלל.

מה משפיע על מידת ההצלחה של הניתוח?

בכל מקרה של  ניתוח זרועות יש כאלה שאצלם התוצאות תהיינה מוצלחות ומנגד יש כאלה שאצלם התוצאה לא תהיה מושלמת ובוודאי לא כפי שהם רצו וחלמו.

אז במה זה תלוי?

  • גיל – הגיל הינו פקטור משמעותי לגבי הצלחת ההליך. גם מבחינת הביצוע של הניתוח יש להתחשב באפשרות של ביצוע הרדמה מלאה או שיש להסתפק רק בהרדמה מקומית. ברור שהרדמה מלאה בגיל המבוגר עשוי להיות מסוכן יותר מהרדמה מקומית וגם את זה חשוב לקחת בחשבון לפני שבכלל חושבים על הניתוח.
  • משקל – ניתוח לשאיבת שומן מהזרועות אולי יחזיר את הזרוע למראה המחוטב שרציתם אך זה לא יפתור את בעיית המשקל שלכם. אם תמשיכו לעלות במשקל ולצבור עוד ועוד שומנים, אנחנו לא יכולים להבטיח לכם כי השאיבה אכן תעשה את פעולתה ואתם תיהנו מתוצאות איכותיות לאורך זמן.
  • מין – מקובל לומר כי לאישה עור רך יותר מאשר לגבר ועל כן ההליך יצליח יותר אצל האישה. זה נכון באופן כללי אך כשמדובר בשאיבת שומן, מדובר בהליך שהוא מתאים לגמרי לשני המינים.

האם נותרת צלקת למזכרת?

רבים מתחבטים בשאלה אם לבצע את הניתוח כאשר אחת הספקות המנקרות זה עניין הצלקת אם תישאר או לא. חשוב להבין כי ניתוח לשאיבת שומן מחייבת חתך מאזור בית השחי עד למרפק. מה שבהחלט צפוי להותיר צלקת. עם זאת, יש לזכור כי מדובר בצלקת שהיא פנימית כך שהיא בהחלט פחות בולטת. מעבר לכך הצלקת הזו נוטה להיטשטש עם הזמן כך שזה בהחלט עניין בר חלוף.

ההחלמה

ההחלמה מהניתוח היא לא קשה. מיד לאחר הניתוח מומלץ ליטול משככי כאבים כדי שברגע שהאזור יתעורר מסמי ההרדמה, לא יתעוררו כאבים. ברוב המקרים המנותח ישוחרר לאחר מספר שעות עם הנחיות להמשך. אין להרטיב את היד במהלך היממה הראשונה וחשוב להשתמש במחטב בשבועיים הראשונים כדי לשמור על פיזור אחיד של השומן ולמנוע דימומים.