חיפוש

סקין בוסטר לעור הפנים

=עור הפנים שלנו הוא הראשון שמסגיר את הגיל שלנו. העור שמתחיל להתעייף, להתייבש, ל'התקשט' בקמטוטים… כל אלו הן תופעות הכי רגילות והכי טבעיות. אך אם אנחנו רוצים להשיב לעור שלנו את המראה החיוני והצעיר שלו, יש לנו את הטיפול עם סקין בוסטר.

סקין בוסטר זהו חומר חדשני שמורכב חומצה היאלורונית. את החומר מזריקים אל מתחת לעור ובכך מעלימים את הקמטוטים שכבר נוצרו ומותחים את העור. החומר לא יותר נפח באזורים של הקמטים אך הוא מעודד את הייצור של סיבי הקולגן והאלסטין בעור. ברגע שמתמידים בביצוע הטיפול עם סקין בוסטר נהנים בסופו של דבר מחידוש של הרקמות העמוקות ויצירה של עור רענן וחדש.

מהי החומצה ההיאלורונית?

למעשה החומצה ההיאלורונית היא חומר שהגוף שלנו מייצר באופן טבעי. החומר אחראי על ההגנה והריפוד של העור מפני חבלות או פציעות שונות. ככל שהגיל עולה ואנחנו מתבגרים, כמות הייצור של החומצה ההיאלורונית הולכת ופוחתת. ההזרקה היא למעשה הפתרון הכי טבעי לכך כאשר זה ממלא את החסר.

היתרונות בטיפול סקין בוסטר

  • הטיפול משפיע על האטת ההזדקנות של העור והעלמת הקמטוטים.
  • העור נעשה אלסטי יותר ומתקבל מראה חיוני טבעי.
  • מורגש מיצוק ושיפור של העור תוך שמירה על המראה הטבעי שלו.
  • החומר מספק לחות ונפח מה שתורם למרקם של העור במידה משמעותית.
  • העור מקבל מראה קורן, גוון אחיד, מראה בריא וצעיר שמוכיח את עצמו לאורך זמן.

למי מתאים הטיפול?

הטיפול מתאים ונותן מענה למקרים של קמטוטים עדינים, לצלקות של אקנה, לעור שאבד את הזוהר שלו וכן למראה עייף של העור.

באלו אזורים בגוף ניתן לבצע את הטיפול עם סקין בוסטר?

  • אזור הפנים.
  • אזור הידיים ובעיקר כפות הידיים.
  • אזור המחשוף והצוואר.

האם הטיפול נחשב בטוח?

חשוב לציין כי כדי להבטיח כי אכן הטיפול יהיה יעיל וגם בטוח, חובה לפנות לשם כך אל איש מקצוע מומחה שיעשה שימוש אך ורק בחומרים איכותיים. כך אפשר בהחלט להיות רגועים לגבי התוצאות.

כיצד נעשה הטיפול?

הטיפול הינו מהיר מאוד והוא לא אורך מעבר לדקות ספורות. ההמלצה היא למרוח משחה מאלחשת לפני ההזרקה כדי שלא יורגש כל כאב. ההזרקה אכן אינה מכאיבה ולרוב אין כל תופעות לואי לא רצויות.

מתי רואים את התוצאות?

התוצאות של ההזרקה הן כמעט מידיות כאשר אפשר להבחין בהבדל מיד. לעיתים יידרש סיבוב נוסף כטיפול משלים לאחר מספר שבועות. התוצאות נשמרות היטב למשך מספר חודשים ולעיתים אפילו עד שנה.

האם ישנן תופעות לוואי?

ברוב המקרים אין כל תופעת לוואי ולא נשאר כל רושם לטיפול. במקרין של עור דק ורגיש באופן מיוחד, עשויים להיווצר נפיחות או שטפי דם אך אלו נספגים במהירות לאחר ימים ספורים.

פונים אל המומחים

בכל מה שקשור לטיפולים קוסמטיים וכאלה שהם עמוקים יותר כמו סקין בוסטר, חשוב לפנות אך ורק אל אנשי מקצוע מומחים ואמינים. אחרי הכול מדובר בגוף שלנו. כל טיפול שלא ייעשה בצורה הנכונה, עלול לגרום לנזקים לא פשוטים. לא תמיד אפשר יהיה לתקן את המעוות. ברגע שפונים אל איש מקצוע מומחה לתחום, ניתן להיות רגועים כי האו אכן יעשה את העבודה בצורה הכי מקצועי והכי נכונה.

כדאי תמיד לברר מראש אצל לקוחות קודמים ולשמוע מהם על אופי הטיפול כדי לדעת למה לצפות.

רק אם אתם בטוחים כי אכן מדובר באיש מקצוע שעושה שימוש בחומרים בטוחים ומבטיח טיפול יסודי ומקצועי תוכלו להתקדם הלאה ולהתמסר לידיו.